I Sycowski Turniej Kodowania
Konkurs skierowany jest do uczniów klas 1-8. Biorą w nim udział drużyny podzielone na kategorie wiekowe.
Konkurs składa się z 3 etapów podzielonych na zadania zgodnie z regulaminem. W ostatnim – III etapie drużyny odpowiednio będą musiały zakodować roboty.
Uczniowie klas 1-3 kodują Ozobota
Uczniowie klas 4-6 – Scottie
Uczniowie klas 7-8 – mBota
Zgłoszenia drużyn do 15.12.2020r do nauczycieli informatyki, klasy 1-3 u swoich wychowawców.
Olimpiada Informatyczna Juniorów
Rozpoczynamy XV edycję Olimpiady Informatycznej Juniorów! Zapraszamy uczniów szkół podstawowych do wzięcia udziału w zawodach!
Tura testowa zawodów I stopnia odbędzie się:
- 12 listopada 2020 o godz. 18:00 zdalnie.
Tura otwarta:
- początek: 27 października 2020 (wtorek) 00:00:00
koniec: 7 grudnia 2020 (poniedziałek) 23:59:59
Tura ukryta:
- początek: 24 listopada 2020 (wtorek) 00:00:00
koniec: 4 stycznia 2021 (poniedziałek) 23:59:59
Informacje na stronie https://oij.edu.pl/
Zapisy u nauczycieli informatyki. do 08.11.2020.
Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr!
Tegoroczny konkurs, pomimo wszystkich zawirowań, jakich dostarczył nam rok 2020, odbędzie się bez przeszkód i w standardowej formule, uczniowie realizują go z domu. Bóbr 2020 przeprowadzony zostanie jak co roku przy pomocy niezawodnej i sprawdzonej platformy edukacyjnej Dzwonek.pl.
Harmonogram szczegółowy (Konkurs Bóbr 2020):
10.11 godz. 12.00 klasy VII-VIII
12.11 godz.12.00 klasy IV-VI
13.11 godz. 12.00 klasy I-III
Zapisy do 02.11 u P. Agnieszki Miczulskiej
Ogólnopolski Konkurs Programowania
Zapraszam uczniów do rejestracji i udziału w Ogólnopolskich Szkolnych Mistrzostwach w Programowaniu PIX 2020.
Rejestracja i regulamin na stronie https://pix.edu.pl
LNU Liga Niezwykłych Umysłów
Zapraszam uczniów do logowania na platformie https://www.lnu.org.pl Po zalogowaniu należy „dołączyć do szkoły”
Sercem projektu Liga Niezwykłych Umysłów jest internetowa platforma do nauki praktycznego podejścia do programowania. Platforma dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej i nie wymaga instalacji. Wiedza, ćwiczenia, automatyczny system oceniania, podpowiedzi, udostępnianie i podglądanie rozwiązań innych użytkowników, współzawodnictwo, współpraca, grywalizacja – wszystko w jednym miejscu, dostępne z poziomu przeglądarki internetowej!
Aga Miczulska