Opłaty indywidualne za obiady szkolne, można będzie dokonywać tyko i wyłącznie na konto podane w umowie:
Szkoła: 51 1020 5226 0000 6102 0416 4679
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14
ul. Częstochowska 42
Wpisując w tytule imię i nazwisko dziecka oraz miesiąc za który dokonano wpłaty.
Dokonując opłaty przelewem należy dostarczyć do intendenta potwierdzenie dokonanej wpłaty, drogą mailową naadres: intendent@sp24.wroclaw.pl lub osobiście.
Potwierdzenie musi dotrzeć najpóźniej do godziny 8:15, w dniu w którym dziecko ma korzystać z obiadów.
W przypadku braku potwierdzenia dokonanej wpłaty lub dostarczenia go po godzinie 8:15 dziecko nie otrzyma w danym dniu obiadu.
Nieobecność dziecka należy zgłaszać najpóźniej do godziny 8.15 w dniu nieobecności dziecka telefon 71 798-69-20 wew.112.
*
Opłaty za poszczególne miesiące:
- za wrzesień koszt 153,30 zł (21*7,30 zł)
- za październik koszt 160,60 zł (22*7,30 zł) Termin płatności: do 24 września
- za listopad koszt 146 zł (20*7,30 zł) Termin płatności: do 26 października
- za grudzień koszt 116,80 zł (16 *7,30 zł) Termin płatności: do 26 listopada
- za styczeń koszt 65,70 zł (9*7,30 zł) Termin płatności: do 21 grudnia
- za luty koszt 146 zł (20 *7,30 zł) Termin płatności: do 22 stycznia
- za marzec koszt 167,90 (23 *7,30 zł) Termin płatności: do 19 lutego